Sammanfattning av 2008
Publicerat den

Sammanfattning år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

japp en hel del faktiskt, bla. reste utomlands helt själv


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Tror inte jag hade några nyårslöften för 2008, men 2009 däremot då jäklar!


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
javisst kära Jenny och Robin fick sin underbara Vera i år :)


4. Dog någon som stod dig nära?
Räknas djur? Vår älskade hund Zeb lämnade oss efter 13 år :(

5. Vilka länder besökte du?
Malta och Gotland :)


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jag vill ha roligt, har haft alldeles för lite roligt 2008 känner jag och gärna lite kärlek under 2009 tack!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
6 september då jag fyllde 25år


8. Vad var din största framgång 2008?

Att jag äntligen tog tag i mitt liv och vågade vara stark ensam. Livet är för kort!

9. Största misstaget?
Gjorde ett stort misstag 2008 men det behåller jag för mig själv, lärde mig mycket av det dock.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har år 2008 besökt fler sjukhus än vad jag totalt gjort i hela mitt liv tror jag.
Bla. varit med om mitt livs första operation, inge roligt alls :(

11. Bästa köpet?
Oj kan verkligen inte välja, har shoppats så mycket fint i år men min soffa kanske.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mitt badrum som total renoverades under hösten


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja jo..... :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Melissa Horn - "Kvar i nått jag lämnat" och "Långa Nätter"

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
2008 har nog varit ett ledsnare år än tidigare, mått dåligt många perioder tyvärr men nu sissta månaderna har jag varit som gladas, mår så himla bra nu.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Önskar att jag hade rest mer under detta år, får bli 2009 istället. Och att jag skulle spenderat mer tid med alla betydelsefulla människor runt omkring mig

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt energi på fel saker och fel människor, livet är för kort och kan aldrig levas om igen.


18. Hur tillbringar du nyår?
Tillsammans med mina kära vänner hemma hos Jenny kungsängen


19. Blev du kär i år?

Nope, tyvärr inte!


20. Favoritprogram på TV?

Greys Anatomy, Desperate Housewifes, Gossip Girl, Dirty Sexy Money & Lost


21. Bästa boken du läste?
Flyga Drake - Khaled Hosseini
Dotter önskas - Katerina Janouch

22. Största musikaliska upptäckten?
Måste vara Melissa Horn som sätter ord på mina tankar med sina sångtexter

23. Något du önskade dig och fick?
Ett nytt badrum kanske?

24. Något du önskade dig men inte fick?
hittade mitt drömhus i år men vi tackade nej till det, dumt


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firad tillsammans med hela släkten, bjöd på mat och fika i lokalen. Firade även en vända till med alla vänner och kollegor då vi åkte på räkkryssning med båten Vindhem, jättetrevligt båda dagarna

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Helt klart!


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Välldigt blandad men mycket shopping blev det kan jag lova :)

28. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner


29. Vem saknade du?
Min älskade mormor som inte längre finns med oss, saknar dig!

30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Vet inte om jag lärt känna så många nya människor i år, är det någon jag glömt?


Sammanfattningsvis så har inte 2008 varit något år som satt några djupare spår i mitt hjärta.
Ser därför med spänning och nyfikenhet på 2009 som året då allt händer, Möjligheternas år!   ♥




Maggi

Gott nytt år Cecilia!

Hoppas att du får ett fantastiskt 2009!



KramKram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?