1h kvar...
Publicerat den


Nu är det endast 1h kvar av semestern. kl:17.00 hämtar taxin mig på hotellet och tar mig till flygplatsen. Dock är det många, många timmar kvar tills jag är hemma. Planet landar 23:30 på Skavsta flygplats och därefter väntar 1,5h körning innan jag är helt hemma :( Något säger mig att jag kommer vara rätt trött imorgon när jag ska upp och jobba....

Ordnade den mesta packningen redan igår kväll så imorrse var det bara att gå upp och sätta sig vid frukosten. Kommer verkligen sakna att kunna gå ner till en stor buffe och äta varje morgon. Det är så mycket lättare att komma upp då. Hade turen att det var soligt idag också så det blev en sissta tur till poolen och solstolen. En tur till Mc Donalds för lite välbehövlig lunch blev det också.

Jätteskönt har det varit att få lite sol och värme och framför allt ljus och vila. Hemma är det ju mörkt dygnet runt nästan och bara jobb, jobb och måsten hela tiden. tror alla behöver lite tid för lyx och reflektion av livet ibland. Jag känner att jag har fått ut mycket av den här veckan och kommer hem med flera insikter i bagaget som jag hoppas ska hjälpa mig framöver.

Borta bra men hemma bäst sägs det och det är jag beredd att skriva under på för nu längtar jag hem!!!!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?