Alldeles tyst...
Publicerat den

Alldeles tyst har det varit ifrån mig här på bloggen idag. Har vid flera tillfällen loggat in och känt att det är dags för ett inlägg, men där tar det stopp.
Kommer inte på något att skriva. Vet inte om det beror på alla känslor som är i obalans eller om det är min extrema trötthet som sätter stopp för kreativiteten men tomt på ideér är det.


Hände dock något roligt för en stund sedan. Telefonen ringde och i andra änden hördes ex-pojkvännen J , samma J som jag träffade på ålandsterminalen i fredags. Han var utanför mitt jobb och undrade om jag kunde komma ner och möta honom.
Vi träffades nere i fiket och blev sittandes där en lång stund och pratade det var ett bra tag sedan vi senast sågs så det fanns mycket att uppdatera oss om runt varandras liv och vad vi sysslar med nuförtiden.

Ett trevligt möte så flera sådana tack!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?