Dagens...
Publicerat den


Humör: Solen skiner så humoret är bra, dock blivit sjuk så hostar som en galning
Gjort: vaknade vid 09:30, gick ner till frukostbuffen och åt lite
Planer: Ligga vid poolen hela dagen och sedan träna ikväll
Ser på: datorskärmen just nu
Lyssnar på: musiken i receptionen, hotell-lobbyn
Läser: de roliga komentarerna från mina kollegor och vänner
Dricker: inget men är sugen på en kopp th'e
Äter: pockad med chipsen i poolväskan
Bästa: Att solen skiner och det blir en soldag for mig
Sämsta: Att jag blev sjuki redan forsta dagen och det blir bara värre :(
Katterna: inte sett nagon katt idag, än!
Väder: Solen skiner, 25grader men lite blast.


Dagens Citat:
"ändra dina tankar, och du ändrar din värld"
// Norman Vincent Peale



Huvpwu

Stackars liten!

Har du fått resfeber?



URL:


mra

Drick många margueritas!!!! Då blir man frisk (har jag hört).



URL:


Anna

Eller så kan du bara ignorera f-kylningen, det brukar åxå hjälpa ;)



kram!



URL:


mra

Du kan dricka margueritas OCH ignorera förkylningen! ;-)



URL:


Huvpwu

Eller struna i alla besserwisser kommentarer



URL:


Sandra

Jag håller med mra å inte huvpwu, han e bara avis ;)!! Fast jag tycker nog du ska slänga in en å annan rosa drink oxå så kan det inte bli annat än bra ;)



Hoppas du har det bra där vid poolen..sitter å tittar ut över snötäckta tak och en kommande skymning...



Kraaaam



URL:


Laura

Ta en groggjävel åt mig med! Jag behöver!! =D



URL: http://laurah.blogg.se/


mra



URL:


mra

Grooooooogg!!!!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?