Förrvirrad!!
Publicerat den


Får ingen ordning på tankarna idag.


Som ni vet har jag bokat flygbiljetter till Malta på söndag. Anledningen till att dessa helt impulsivt bokades var därför att jag skulle åka ner och hälsa på min vän som bor där för tillfället.
Well som ni läst så har jag inte fått tag på personen ifråga sedan i lördags så nu vet jag varken ut eller in.

Ska jag åka ändå, boka hotell och bara ha det lugnt och skönt i en vecka?
 Eller ska jag strunta i alltihop och stanna hemma, spara semesterdagar och pengar och ta en utlandsresa någon gång senare?

Velar fram och tillbaka men kommer inte fram till något bra, varför ska det vara så krångligt?



Hur skulle ni ha gjort? Åka eller inte åka?



Ida

Åk! spontanresor brukar också bli de bästa=)



URL: http://festizzz.blogg.se/


Anna

Klart att du ska åka! Du kommer förmodligen ångra dig mer om du inte åker.

=)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?