Hemma igen
Publicerat den


Jag och Laura har nu agerat målare/snickare/allvetare de senaste timmarna. Det har rivits tapeter, spacklats hål i taket, skruvats loss lister m.m m.m i hennes nya lägenhet.



Mycket tapeter blev det som revs ner så jag fick städa så gott det gick

Vi jobbade på riktigt bra och det kommer bli toppenfint i slutändan men tillslut gav jag upp för ikväll och lämnade Laura målandes tak som aldrig förr. Tror dessvärre att större delen av färg hamnade på golvet och inte i taket?
Du kanske skulle stå upp och ner när du målar?


Laura fick måla vidare medans jag begav mig av hemmåt

Som tur är så ligger Lauras lägenhet ca 50 meter från mig så det var nära hem...


Hej då Laura och Lilo, tack för idag!

Fortsättning följer........



Laura

Tack själv, tack själv! Tack i massor!



URL: http://laurah.blogg.se/


Matte

Dem gröna/vita baskeskorna va snygga.. gammla/märke?



URL:


Laura

Köpte typ för 5 år sen.. E nog converse...



URL: http://laurah.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?