Jag åker...
Publicerat den

 
Jodå efter välldigt mycket funderade fram och tillbaka så bestämde jag mig nu för att åka, flyget var ju redan bokat så bara hotell som saknades. Hotellet är bokat och nu finns ingen återvändo.

Jag kommer bo på San Antonio hotel & spa , fick ett dubbelrum så kommer bo som en prinsessa där med frukostbuffe på morgonen, utomhus samt inomhus pool och spa-anläggning där jag lär bli stamkund :)


Bild på hotellets underbara utomhuspool, hoppas solen skiner för då kommer jag ligga här hela veckan

Visst ser det fint ut?


Bilder på hotellets spa-anläggning samt inomhuspoolen




Jenny

Satan vad grymt!! Vad modig du är! Skulle aldrig våga åka ensam sådär.. men önskar att jag skulle våga.. Åh jag vill följa med!!



URL: http://jennyforslund.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?