Rapport fran Malta
Publicerat den


Sammanfattningsvis så gick resan hit till malta bra. Jag var ute i god tid så fick sitta och vänta ett tag på skavsta innan incheckningen och inte klarade jag viktgränsen for resväskan häller så det blev till att betala övervikt. Flygresan gick även den bra, hamnade bredvid 2 glada svenskar som båda bodde pa Malta sedan många år tillbaka så vi samtalde nästan hela vägen hit. De var minst sagt pratglada för det var ingen hejd på dem...
Väl framme fick jag tag på en taxi som körde mig till hotellet, tror dock att maltesen som körde tog den resan som om det vore pa liv och död for det gick undan utav bara h*****te. Höll krampaktigt i mig i dörrhandtaget tills resan var över.

Kom till hotellet runt 20:00-tiden igår kväll och checkade in. Hotellet och hotellrummet är jättefint och håller god klass så här ska jag nog trivas.....

Var helt slut efter den långa resdagen sa jag somnade tidigt efter att ha tittat på ett Greys Anatomy avsnitt.. japp datorn är självklart med. datanord ju!?

Idag har jag ätit frukost i hotellets frukost buffe och nu ska jag ge mig ut på upptäcktsfärd på ön.

bloggar igen lite senare

ps. är det nagon som vet hur jag gor for att fa svenska bokstväverna å,ä & ö?????



Huvpwu

Prova med ett svenskt tangentbord.

Eller byt i kontrollpanelen (om mojligt)



URL:


Anna

Skönt att höra läsa att du kom fram ordentligt. Vi har alla varit lite oroliga för att du skulle komma bort på flygplatsen eller bli kvar i Sverige pga snöovädret. Här i Vreten är det full snöstorm utanför fönstret men annars är allt som vanligt ;)



Passa nu på och njut av tiden, för innan du vet ordet av så är det åter dags att fara hemåt!



kram//Anna



URL:


Mattias R

Menar du svenskt "b"? Jag tror att det är samma som engelskt "b". ;-)

Härligt att resan gick bra (var inte så läskigt va?).

Har blivit varga-vinter här, snöstormen från nordpolen kan man säga.



Föresten ... vi på jobbet undrar när 31/11 inträffar??? ;-)



Go Lillis! Go Lillis! Go Lillis!



URL:


Laura

Skönt att du kom fram ordentligt! Ha det skönt nu!



URL: http://laurah.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?