Thailandsfeber...
Publicerat den

Jag har Thailandsfeber, inte thailandsfeber som så att jag har feber i Thailand utan att jag länktar dit något helt galet.
Ända sedan jag lämnade landet i November för ett år sedan så har jag längtat tillbaka, förälskade mig helt i landet, människorna  och stämningen där.
Planen var att vi skulle åka dit även i år men som det ser ut nu så har planerna blivit ändrade och det blir inget thailand för mig 2008...



Läser Gizmolinas blogg om deras tid i Phuket och känner så väl igen många av stränderna och platserna hon beskriver i sina inlägg vilket gör att jag än mer vill åka dit NU!!



In on the Beach - apollo 
3+ -stjärningt hotell
Mitt på Karon-stranden och på bekvämt gångavstånd från restauranger, barer och shopping ligger detta mindre och nyligen renoverade hotell.
14/11  6798kr

Någon som vill åka med?


Blombilder tagna på Phi Phi 2007






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?