Törnrosa...
Publicerat den

Hade planerat massor som skulle göras idag. Skulle gå upp tidigt och se på Idol som jag missade i fredags. Boka tid till tvättstugan så jag kunde tvätta under eftermiddagen och skulle även åka iväg och köpa kattmat då den är slut....

Well blev inte riktigt som jag tänkt mig!

Vaknade och kände mig ovanligt utvilad, lite märkligt var det dock att det var mörkt i hela lägenheten. Alla katterna låg utspridda runt mig och sov som stockar. Låg kvar och myste lite med dem, tänkte att klockan måste vara välldigt tidigt på morgonen så bäst att somna om igen. Tittade på klockan efter en stund för att se vad den var och fick då mitt livs chock.
16:40 visade mobiltelefonens klocka!! Trodde först att den visade fel eller hade stannat så gick även upp för att kontrollera klockan på tv:n. Jodå även den visade 16:41....

Jag har alltså sovit i hela17h inatt utan att vakna en enda gång. Känns helt overkligt och jag kan fortfarande knappt tro på det. Har aldrig någonsin sovit så länge och hela dagen är ju över nu så blir varken kattmats köp eller Idol :(

Snart dags att gå och lägga sig igen, kommer nog inte kunna sova inatt är jag rädd för och det innebär att jag kommer vara välldigt trött imorgon istället.

Inte bra!!



Jenny

åååhh ååångest!!!



URL: http://jennyforslund.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?