Upptäckt så det räcker för idag
Publicerat den


Nu har jag upptäckt så det räcker för idag, fick skoskav efter 2h  och känslan av att inte ta mig hem dök upp igen. Några av er har nog någon gång hört om min traumatiska promenad i skogen när jag nästan inte höll pa att ta mig hem, well så var det nästan idag också, nära ögat...


Dit bort och en bra bit till gick jag


Skoskavsmin eller semester bild kanske


Ock sedan hela vägen tillbaka igen

Blev ett stopp på Mc Donalds på vägen hem igen, måste ju fylla på med energi...

Kommentarer till kommentarerna
Allihopa - hade lite hemlängtan redan när jag kom hit igår men om ni har snostorm där hemma kan jag likväl stanna kvar ju!
huvpwu - vad heter kontrollpanelen på en engelsk dator?? (vet att jag borde veta det men men..)
Mattias R - Kan detta vara ett substitut till Lillis denna vecka?


Mathias H- innan du hinner fråga, JA jag ska träna... snart... ska bara vila lite forst... sen ska jag träna... har iallfall redan varit och spanat in gymmet. det ser lovande ut!


PS. om ni undrar varfor jag spenderar tid med att blogga sa är det endast for att det är molnigt här idag. resten av veckan hoppas jag att den spenderas i solstolen
kram



Matte

Less blogging more träning gogogo ;)



Ut och lägg dig i solen och slacka .. det hade jag gjort.



URL:


mra

Ta hem katterna till mig!!!!!!!



URL:


Huvpwu

Köp espandrillos och bli liiiiiite gladare.

Det är ju ändå shopping och skor



URL:


Matte

Yespadrill!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?