Dagen som modell...
Publicerat den

Oj vilken hektisk dag det blev...
Upp tidigt i ottan och iväg till Bobbys Hårstudio på Drottninggatan 81 för att få håret klipp och stylat. Anthony, frisören som gjorde iordning mitt hår, var superduktig och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Han kom till Sthlm ifrån Paris för 4 månader sedan och har tidigare jobbat med att styla runway-modeller för bla Chanel och andra modehus. Han hade även gjort håret på skådespelarna i filmen Marie Anoinette. Kändes alltså tryggt att överlämna mitt hår i hans händer..



Därifrån fick vi sedan skynda iväg till Modelhouse där det var minst sagt kaos med folk... Men efter ett tag fick jag komma in till sminket och därifrån vidare in till fotografen efter ytterligare lite väntan. Duktiga E satt snällt och väntade under all denna tid som hår och make upen tog..  Innan fotograferingen var jag lite nervös och rädd att jag inte skulle veta hur jag skulle posa och så men fotografen var riktigt proffisionell och duktig. Instruerade och berömde hela tiden så jag kände mig bekväm framför kameran. Blev tre ombyten med olika kläder och resultatet blev över mina förväntningar.....




Köpte 30 bilder som jag fick med mig på skiva hem. De frågade även om det går bra att de lägger upp några av bilderna på deras hemsida... Sammanfattat så var det en oerhört rolig dag.. Kommer verkligen att göra om detta i framtiden.

Alla borde någon gång få känna sig som en riktig modell... mycket bra för självkänslan



Jenny

Shit Cissi.. fan vad grymma bilder!! Verkligen.. Hur snygg som helst.. nu blir jag också sugen.. vad kostade det?? Grymt fin!



URL: http://jennyforslund.blogg.se/


Jenny

Vart har du köpt skjort klänningen?



URL:


Laura

Awesome!!



URL: http://laurah.blogg.se/


Karolina

Guuu va fina bilder Cissi! Skitsnygg, jätteduktig, du kanske ska satsa på att bli model :)



Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?