Dagens...
Publicerat den

Humör: Trött.. behöver sol och värme mer än någonsin
Gjort: inte hunnit med så mycket ännu, är på jobbet
Planer: Ska iväg  till sjukhuset för återkontroll om en liten stund.. inga planer för kvällen än, hoppas på en lugn myskväll i soffan
Ser på: Regnet utanför fönstret.. ingen lust att ge mig ut i detta väder
Lyssnar på: Mix megapol med Adam & Gry i min mp3-spelare
Läser: fortfarande Camilla Läckbergs Tyskungen, kan vara därför som jag är så trött varje morgon. svår att lägga ifrån sig när jag börjat läsa...
Dricker: Grönt teé med citron
Äter: smaskar på frukostmackan som E så snällt förberedde till mig igårkväll

Bästa: Att det är torsdag, alltså snart helg :)
Sämsta: Att det regnar och sjukhusbesöket
Väder: Mörkt och regn
Katterna: var extremt pigga imorrse. alla tre stog och jamade på mig utanför sovrummsdörren. så mysigt att starta dagen med att sättas sig ner och klappa på alla tre älsklingarna







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?