Det blev en bra dag...
Publicerat den

Skrev imorrse att det kändes som att denna dag kan bli en mycket bra dag.

Vaknade och kände mig inte allt för trött. Klädsel och hår var verkligen på min sida och trafiken på väg till jobbet flöt på utan hinder vilket gjorde att jag för ovanlighetens skull var i tid. Redan 06:45 klev jag in genom dörrarna på jobbet, mycket nöjd med mig själv

Har inte hänt något speciellt under dag utan den har bara flytit på välldigt bra och jag fick många saker gjorda under dagens gång. Inget som sades eller gjordes kunde rubba på den glada Cissi som trippade runt, nöjd med tillvaron och harmonisk som aldrig förr...

Sisst på schemat för dagen stod mitt tandläkarbesök (rätt dag denna gång) vilket kanske inte är det bästa avslutet på en bra dag. Redan efter 15 min var besöket över och jag blev hemskickad, endast 200kr fattigare. Trodde nog att det skulle ta både långre tid och mer pengar... Så måste vara nöjd med även detta!

Blev även ett stopp hemma hos min pappa som just nu är i full gång med att renovera deras kök. Jag som älskar allt som renovering och inredning innebär kom genast med massor av bra förslag och tips på hur man kan göra köket fint. Får se om de biter på någon av förslagen. Kommer bli jättefint hur som helst. Kanske återkommer med bilder på köket...

Den braiga dagen avslutas nu i soffan med "Du är vad du äter" & "Lyxfällan" på TV....


Tack för i dag, slut för idag







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?