Träning...
Publicerat den

Fick frågan från två kollegor om jag vill vara med och köra CrossFit. Lite för snabbt svarade jag ja på detta utan att helt förstå vad jag tackade ja till.
Sagt och gjort iallfall, vi började igår. Vilket idag känns rejält i både armar och lår.

CrossFit är en träningsform där man kombinerar styrke-, konditions- och smidighetsträning så att man får en smal, vältränad och stark kropp. Och så räcker det med bara 2 timmars träning i veckan vilket passar mig ypperligt.

Schemat för träningen ser ut så här:
Måndag: Löpning 400m, 5st armhävnignar och 10st benböj  x 5ggr
Tisdag: Rephoppning & situps
Onsdag: Rephoppning (dubbelt varv) & burpees
Torsdag: Rodd i roddmaskin, pull-ups, armhävningar och benböjning
Fredag, Lördag, Söndag = Vila = Helt Död

Alla passen ska köras till man mår illa i stort sett... vad har jag gett  mig in på !!!

Låter detta intressant eller undrar ni vad jag sysslar med kan ni läsa mer om denna underbara träningsform här: CrossFit






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?