Onsdags eftermiddag
Publicerat den


Längtar så efter att få vandra runt på New Yorks gator

Bytte arbetspass med kollegan idag för att få lite sovmorgon, började då kl:10:00. Detta innebär dock att jag fortfarande är kvar på jobbet och slutar först kl:19 men vad gör det när tankarna ständigt far iväg över atlanten til NYC :) Har läst ett antal bloggar idag där man varit i New York och för varje inlägg jag läser om staden så stiger förväntningarna och förhoppningarna. Herregud vad det ska shoppas där. Vågar knappt tänka på hur jag ska få med allt hem men det får bli ett senare prolem.


Nu är det snart dags att gå hem. Hoppas ni har en underbar onsdags kväll.



Anonym

Ja visst rä det så. Ett liv utan tv vad vore väl det. Hahah.

Åhh...jag vill cokså till NY! Ta mej med! :)



URL: http://mirasmamma.blogg.se/


maria l

åhh så härligt att åka till New York!!=) det är min drömresa också!!!=) får se om man kan lyckas spara ihop så man kan åka när man fyller 30! vilket är om två år!...så bra kan du komma med lite tips sen när du varit där!!!=)....när åker du? du får ha en trevlig resa iallafall!!=)



URL: http://mialooove.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?