Tisdag
Publicerat den


denna söta kakburk och en kökshanduk shoppade jag i butiken Balders hage i Göteborg

Även denna tisdag så skiner solen där ute. Känns mer och mer deppigt att behöva jobba när man kune ha legat på stranden, solat och badat. Men det är ju snart helg igen så får hålla tummarna att vädret håller i sig tills dess. igår kväll hämtade jag mina katter som bott hos mamma medans vi var på semester. Ett kärt återseende och jag tror att de har saknat mig minst lika mycket som jag har saknat dem. Hjälpte samtidigt mamma att lägga ut lite annonser på Blocket.se så behöver ni ett piano, en träningsbänk eller en gammal brudkista så skynda in och fynda.
Ikväll ska jag åka till stallet och träffa min kusin och hennes häst. Jag har själv haft egna hästar sedan jag var ca10-11år och sålda sissta hästen för snart 2 år sedan. Saknar hästlivet ibland men det är mycket jobb också så då är det skönt att kunna hälsa på någon annans häst ibland.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?