Melodifestivalen deltävling 2
Publicerat den



Ikväll är det så dags för deltävling 2 av årets Melodifestival och jag sitter bänkad framför tv:n med massor av gott uppbunkrat på soffbordet.

Så här ser kvällens startfält ut:
Lili & Susie - Show me heaven
Lasse Lindh - Jag ska slåss i dina kvarter
Jennifer Brown - Never Been Here Before

H.E.A.T -  1000 Miles
Markoolio - Kärlekssång från mig

Amy Diamond - It's My Life

Cookies n Beans - What If

Måns Zelmerlöw - Hope & Glory


Direkt till final går:  Måns Zelmerlöv och Markolio
Till andra chansen : Amy Diamond och H.E.A.T

Får se om mina gissningar stämmer denna vecka :)



tania

mja du hade ett eller två rätt. HEAT var ju rätt bra, men alltså tänk om Markoolio, Cookies n beans och Hellström kopian hade gått vidare, då hade jag för resten av mitt liv bojkottat Melodifestivalen.



URL: http://taniasbrain.blogspot.com/


maggi

Lili och Susie??

Herre gud, lever dom fortfarande? haha



Kram



URL: http://maggicesljar.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?