TGIF
Publicerat den


Svarta jeans, randig t-shirt från Gina Tricot, vit kofta från H&M och berlock armband från Lindex

Äntligen fredag! Har längtat hela veckan efter helg, ska bli så skönt. Hittills har allt flytit på bra idag och min bil som bråkat så hela veckan startade på första försöket imorrse. Den kanske också är glad över att det är fredag?

Ikväll ser jag framemot en lugn kväll framför tv:n med lite god mat, snacks och kanske Lets Dance eller en bra film.

Den här helgen har jag som mål att mina köksstolar ska vara färdig målade innan söndag. Känns som jag skrivit om att de ska målas färdig massor av gånger men nu jäklar. Ska även hinna med att gå på minst en promenad och gärna umgås med vänner.


Är fortfarande super nöjd med håret och har börjat vänja mig vid att vara så ljushårig



Ulrika

Hej! Har helt enkelt "tagit bort" lite färg ur fotona och en är svartvit.

Fin topp det där!



URL: http://colorelle.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?