Vita drömmar
Publicerat den


Detta är några av möblerna som står högt på min önskelista.
Matbord, sideboard och byrå från IKEA.se

Så här på kvällarna svävar tankarna ofta iväg och renoveringsfantasin sätter direkt igång att planera om hela mitt hem. Vet inte om inspirationen och skapandet är extra stort vid den här tiden men många ideér och projekt har startat just som en tanke som filosoferats fram vid läggdags. Finns ingen hejd på mig när det kommer till renovering och just nu går jag i planeringsstadiet för att starta projektet "måla om vardagsrummet" och när man ändå är igång så varför inte måla om i sovrummet på en gång? och även köket skulle behöva en ny omgång vitfärg på väggarna. Som ni ser så drar det lätt iväg och det bör nämnas att jag bott i min lägenhet i knappt 3år och de flesta rum har redan renoverats 2ggr var.

Får sova på saken helt enkelt.



Pieces of Jen

Låter precis som hemma hos oss hihi. Renovering efter renovering..

Jag har ny blogg nu! (fd catylicious)

kram

Jennica



URL: http://piecesofjen.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?