feber vs tandvärk
Publicerat den

Vaknade imorrse med världens tandvärk. Det räckte tydligen inte med att ha legat i feber i fem dagar, nä nu ska vi ha tandvärk också, vem är det som driver med mig?
Det något ironiska i situationen var att jag hade ett inbokat tandläkarbesök idag, behövde därför bara ha ont i 30 min tills det var dags att åka dit hoppades jag. Det något mer ironiska är att det som gör ont är en inflammation i en visdomstand, som ännu inte kommit upp. Jag har alltså ont i en tand som jag inte har? låter helt rimligt.

Så tandvärken är kvar och får väntas ut tills inflammationen gått över men den gör sig påmind hela tiden. Känns som att hela högersidan av käken är uppsvullen och varje gång jag hostar så bultar det i alla tänderna. Måste hosta men det är inte värt det för det gör bara ondare

Suck, en olycka kommer aldrig ensam.... eller vad är det man brukar säga?


Hoppas ni haft en bra dag   ♥



Laura

Hur lyckas du?? Krya på dig...



URL: http://laurah.blogg.se/


huvpwu

Nu får du faktiskt krya på dig och det är order!!





URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?