Halvdag idag
Publicerat den

Då det idag är trettondagsafton och det imorgon är röd dag så jobbade jag därför halvdag idag. Detta innebar att jag jobbade mellan kl:07:00-12:00 på förmiddagen och sedan fick gå hem. Känns lite smått onödigt att ta sig upp ur den varma, sköna sängen och bege sig iväg till jobbet för att en stund senare åka hem igen. Men jag ska nog inte klaga för jag fick välldigt mycket gjort som jag annars inte skulle hunnit med.

Jag och Laura han ut på en lång härlig vinter promenad i solskenet mitt på dagen. Sjukt kallt var det men väldigt skönt att komma ut i friska luften och röra på sig.  

Fick även hjälp av snälla Laura att få ordning på mina golvlister i hallen som ni kan se i det tidigare inlägget.
Äntligen är renoveringen i hallen klar så nu kan jag släppa det projektet. Vad ska jag hitta på härnäst tro?







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?