Måndagsfart
Publicerat den

Idag var jag tillbaka på jobbet efter att ha legat hemma i influensan i 1 vecka. Möttes av en hel drös med mail och en hel del att ta tag i. Hostar fortfarande en hel del och den inflammerade visdomstanden gör sig fortfarande påminnd med en galen smärta. Har bokat tid till tandläkaren igen, kan inte ha det så här mycket längre. Jättejobbigt

Blir ingen träning häller förens jag är helt återställd. Lika bäst att kroppen får återhämta sig men saknar faktiskt träningen, känns som att musklerna och konditionen ska försvinna när jag inte rör på mig.

Har precis ätit lite middag, idag blev det korvstroganoffen som inte orkades lagas igår. Så nu har ja matlådor för nåra dagar framöver.

Nu ska jag fixa naglarna en stund, de ser hemska ut så dags för veckans behandling med fransk manikyr

Dagens citat
"Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra."
// Margaret Mead






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?