Så gott som klar
Publicerat den

God morgon denna soliga vinter söndagsmorgon. Jag har varit uppe sedan tidigt imorrse då jag åter igen har jour och det började ringa redan vid 8-tiden. Igen mening att gå och lägga sig igen så gjorde iordning lite frukost och kröp upp i soffan och njöt av soluppgången.

Har varit lite tyst ifrån mig denna helg som ni kanske märkt. Vad har jag gjort? Jo jag kände att jag var tvungen att ta tag i min hallrenovering och bli klar en gång för alla. Sagt och gjort! Nu ett antal timmar senare så är hallen så gott som klar. det enda som saknas är golvlister och detta ska jag bege mig iväg för att köpa alldeles strax.

       
Slutspurten igår innebar spackling, slipning och målning två varv. När väggarna torkat kunde jag äntligen skruva tillbaka alla hallmöbler, eluttag och lysknappar

Det tar på krafterna att renovera så när allt väl var klart igår kväll så var energinivån = noll!
Landade i soffan, oförmögen att ta mig upp, så resten av kvällen spenderades med slötittande på "Körslaget" med chips, dipp och morötter serverat på soffbordet inom armslängds avstånd
 

Så här trötta var vi när vi var klara :)



Mathilda

Sötnos!



URL: http://klasell.blogg.se/


Mra

LILLIIIIS!!!! Lillis har målat!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?