På egen hand i Malmö
Publicerat den


vi bor på 19:e våningen på Hilton och har fantastisk utsikt över stan 

Tidigt imorrse begav sig pojkvännen iväg för att spendera dagen med svensexa för sin vän som ska gifta sig på Lördag. Detta gjorde att jag fick klara mig på egen hand idag, ensam i Malmö. Slöslappade på hotellet på förmiddagen när det regnade och på eftermiddagen mötte jag upp den blivande bruden för en fika på stan. Efter att vi sagt hej då så begav jag mig på upptäcktsfärd. Blev en del shopping och därefter middag innan jag gick hem mot hotellet igen. Nu målas här naglar och jag har dukat upp med godis och tidningar för att fördriva kvällen, gissar att det dröjer innan pojkvännen kommer hem.



Mia

Låter som en mysig dag :) Trevlig helg!



URL: http://www.improveme.se/makeover





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?