Renoveringen fortskrider
Publicerat den


Det hela började med en ideé om att jag "bara" skulle måla om vardagsrummet över en helg. Snabbt och enkelt, bara att rolla lite ny färg på väggarna...

Någon stans på vägen eskalerade detta "lilla" projekt och detta ledde till att det nu ser ut som kriget här hemma.

Kom på att om jag ändå ska måla om så kan jag lika gärna vara så nogrann att jag spacklar igen tapetskarvarna. Så det gjordes med världens fart. Nu 1 vecka senare har jag äntligen lyckats slipa spacklet och fått bort alla golvlister. Så nu kan det äntligen börjas målas här inne.

To be continued



Anonym

ser ju förjävligt ut skalman.



URL:


Inspirera Mera

Det kommer att bli spännande att få se resultatet!



Du får gärna maila mig orginalbilderna på ditt fina badrum om du fortfarande vill vara med vill säga :) Kram Sandra



URL: http://inspireramera.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?