Måste bara visa...
Publicerat den

Jag vet att jag skulle gå och lägga mig men måste bara få visa vad jag möttes av när jag kom in i sovrummet

Mitt på sängen stod en lite presentpåse, innehållande....

ett rosa paket och ett kort med en härlig kärlekshälsning från min älskade pojkvän...

och i paketet fann jag alla våra semesterbilder från vår New York resa som han i smyg framkallat och slagit in åt mig... så himla underbart gulligt och rart gjort utav honom!

Har verkligen världens bästa pojkvän!





Jennica - Pieces of Jen

Guuud så fint gjort!!



URL: http://piecesofjen.blogg.se/


Annas inspiration

Så gulligt gjort,

har ni varit tillsammans länge?



ha det så gott

kramar



URL: http://annasinspiration.blogg.se/


Anonym

hur gammal är du egentligen? 65? allt du skriver och gör är som taget ur en pensionärs liv..



härligt att du använder ordet rar om din pojkvän, som om han vore ett litet barn och du en gammal tant..



din blogg är ren underhållning, förmodligen inte på det sätt du menar såklart, men ur ett ironiskt och komiskt perspektiv.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?