Summering av helgen
Publicerat den


Har inte bara legat i soffan och slappat hela helgen, ända sedan i torsdags har det varit fullt upp så därför har det varit dåligt med blogguppdateringar. I torsdags var vi på bio med goda vänner till oss. Åt först en god middag på thai restaurangen Orkideé på medborgarplatsen och därefter såg vi Terminator som nyligen haft premiär på bio. I fredags var jag ledig så passade på att njuta av att vara ledig en vardag och på kvällen var det fest med jobbet. En båt hade hyrts som avgick från riddarholmen och under kvällens gång så avnjöt vi en god trerätters middag och dansade som aldrig förr. Hade så himla roligt, en riktig toppen kväll. Lördagen fortsatte i samma sociala tecken. Mötte upp min väninna Karro och hennes pojkvän Daniel. Tillsammans åt vi fyra en underbart god middag på den libanesiska restaurangen Sáhárá. Man fick in 18st olika små rätter på bordet så det var bara att hugga in i en hörna och jobba sig igenom de olika läckerheterna. Var dessutom en super mysig lokal så där hade man kunnat sitta hur länge som helst. Denna restaurang rekomenderar jag verkligen om ni ska gå ut en kväll i Stockholm.


En fullbokad helg som har varit toppen. Fått umgås med många av mina härliga vänner, ätit massor av god mat och haft så roligt. Jag måste verkligen bli bättre på att ta vara på dagen och umgås mer med alla!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?