Sammanfattning av helgen
Publicerat den

jag har:
- jourat sedan i fredags (inte så hett)
- målat 2st stolar, en lamfot och en pappershållare...
- förkylningen har blivit värre trots allt vilande (borde det inte bli bättre?)
- varit utanför dörren = 2ggr (?????)
- sett X antal avsnitt av Rachel Zoe, beroende framkallande!
- lagat fisk en söndagkväll (vad var det som hände med söndagspizzan?)
- träffat pappa och halva tjocka släkten (trevligt)

japp det var den helgen det. Sätter höga förväntningar på nästa, kan bara bli bättre!

Sov gott ♥



maggi

Det låter som en skön helg ju.



Herre gud så trevligt, det tycker jag verkligen. Vi kanske skall styra upp en helg då ni kommer ner och hänger med mig. Jag har ju gästrum så ni bor hemma hos mig. Kan ju vara kul att köra en fre-sön på ön.

Med goda middagar ( två iaf ) massa goda viner och trevlig sällskap.





URL: http://maggicesljar.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?