Packar för fullt
Publicerat den


Packar för fullt här hemma och ovan ser ni lite av innehållet till handbagaget. Hur länge skulle jag vara borta sa vi? 5 dagar!

Resnerverna börjar sätta sig och nu är det nära... inte många timmar kvar innan planet lyftar. Längtar redan efter att få insupa atmosfären på Arlanda och att sedan få gå planet som ska ta oss till resans mål. För mig har det alltid varit speciellt att ut och resa och jag kommer nog aldrig tröttna på spänningen över att vara på en flygplats eller att flyga. Det blir som en stor del av  resan.

Hoppas ni har en härlig fredagskväll. Ska själv snart ta plats i soffan och mysa en stund innan det är dags att sova. Ska ju upp super tidigt imorgon så blir tidigt i säng ikväll



Jennica - Pieces of Jen

Ja det är det! Finns väl stora loppisar i Stockholm väl? Våran e ju inte så stor, så man blir ju inte av med jättemkt varje gång.



Åh jag vill oxå till New York. Vi ska försöka åka nånstans i höst, kanske Rom. Men skulle hellre åka till New York, men eftersom jag är så flygrädd så känns resan för lång (o jag som vill till Kalifornien!!). När vi var i London tjöt jag på hotellet första kvällen för att jag visste jag skulle behöva flyga för att komma hem (var första ggn jag flög med) och vädjade till sambon att vi skulle åka båt eller nåt hem istället ;)



Oj det blev visst långt det här.. ;) Trevlig resa!!



URL: http://piecesofjen.blogg.se/


Jenny

Ha en underbar resa! Är såå avundsjuk!! =)



URL: http://mittochmina.blogg.se/


Anna-Lena

va undebart å åka till new york! ett av mina mål till nästa år... ønskar dig en fantastisk vistelse :)



URL: http://varjedagraknas.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?