Fredag med bakning och Idol
Publicerat den

Efter den goda middagen igår så satte pojkvännen igång att baka Bästiskakan som jag skrev om i detta inlägg. Snabbt spred sig doften av choklad och kokos i hela lägenheten, helt underbart och den blev så god. Ni måste prova den, receptet hittar ni här.

Under tiden som det bakades i köket så tittade jag på Idol där det var kvalfinal, herregud vad duktiga alla deltagarna är iår! Vart var alla dessa människor förra året? Har många favoriter redan och framförallt är tjejerna som deltar helt galet bra...


Men hur pinsamt är inte detta klipp??? Missade torsdagens utröstning så tittade på den idag via nätet och skämdes så grovt när jag såg detta. skulle dött om det var jag

Vad tycker ni om årets Idol?




Jennica - Pieces of Jen

Jag måste nog säga att jag tycker deltagarna är snittet sämre i år.. kram



URL: http://piecesofjen.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?