Helgen
Publicerat den

Har bunkrat upp med en hel hög av nya böcker inför hösten. Dessa är skrivna av några av mina favorit chic-lit författarinnor: Jenny Green, Denise Rudberg, Jenny Leeb och Sheila O´Flanagan. Nu kan hösten komma för jag är redo för långa mörka kvällar med en kopp thé i ena handen och en bra bok i andra.

Har haft en lugn och skön helg. Fredagen fick inleda helgen med lite välbehövligt mys i soffan, tända ljus och godis. I lördags besökte vi pojkvännens syster med familj i Sandviken där vi firade systerdöttrarnas födelsedagar och bjöds på god mat och massor av fika. Söndagen blev lugn och spenderades hemma. Har känt mig förkyld och slö senaste dagarna så igår stannade jag kvar i sängen och läste böcker medan snälla pojkvännen åkte och storhandlade mat. Till middag igår lagade vi ett nytt enkelt recept för fisk i ugn som blev välldigt gott. Kommer definitivt att lagas igen.

Det var lite kort om min helg







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?