Presenter
Publicerat den

Måste få visa några av de fina födelsedags presenter jag fick när jag fyllde år
Av pojkvännens föräldrar fick jag denna vackra Iittala Alvar Alto vas och buketten där i skickade pojkvännen med blombud dagen före min fördelsedag, då han var i San Fransico. I det ena födelsedagskortet gömmer sig också ett presentkort på IKEA från min mamma.

Av mina underbara väninnor fick jag en "goodiebag" full med shönhetsprodukter. Perfekt för mig och jag kan starkt rekommendera er att prova TRESemme´s schampo och balsam. Gör underverk med mitt hår och luktar jättegott

När pojkvännen väl kom hem från USA så hade han fullt med presenter med sig. En topp från Tommy Hilfiger, underkläder från Victorias Secrets....

Och sisst samt minst, den mest underbara och bästa present jag någonsin fått, ett guldhalsband med en nyckel-berlock från Tiffanys. Blev så oändligt glad över denna present, tack älskling
Över alla presenter så klart. Tack alla för dessa fantastiska presenter.




maria

åhh har du fyllt år!!! grattis i efterskott då!=) och så mycket fint du fått!!=) förstår jag att du blev glad för det=) kramis maria!



URL: http://mialooove.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?