Snart slut på helgen
Publicerat den


Mys med en av mina älsklingar, Daisy ♥

Söndagen har spenderats är hemma. Har börjat packa lite smått så nu står det flyttkartonger här och där och väntar på den kommande flytten. Herregud vad saker man sparar på sig märkte jag när jag började tömma skåpen. Blir en sväng till tippen imorgon för att slänga prylar.

Har även skruvat ner alla hyllor och tavlor som suttit uppe och spacklat igen hålen från dem. Ska målas ett lager färg på väggarna så är de som nya för köparen som flyttar in.

Helgen har avslutats med pizza och mys i soffan med katterna. Pojkvännen som skulle jobba några timmar igår stötte på problem och jobbar fortfarande, så får spendera söndagen för mig själv. Tur att jag har mina tre älsklingar (katterna) som håller mig sällskap.

Hoppas ni alla har haft en toppen helg!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?