Älskade lilla bebis
Publicerat den

 
 
Älskade lilla bebis. Det är så himla härligt att känna dig så mycket innuti min mage. Du rör dig massor, buffar runt och sparkar.
Man känner verkligen såå mycket mer för sitt lilla barn i magen när man känner deras rörelser och får buffar och sparkar tillbaka när man kittlar eller buffar på magen. Det är vi nu. Och så länge vi lever..
Tiden går för fort nu bara. Jag vill vara gravid föralltid känns det som. Det är så himla mysigt. Samtidigt som vi längtar efter dig så mycket och efter att få ha dig på bröstet, se hur du ser ut, och lära känna dig och den lilla minimänniska du är. Men jag älskar att ha dig i min mage och bära med dig vart jag än går.
Att vi snart ska få ett barn känns fortfarande helt ofattbart. Och det är svårt att förstå att det lilla livet växer inom mig, i min mage, i min kropp. Hälften min älskade och hälften jag. Snart är vi en familj och det känns SÅ underbart!



Jenny

Fin bild :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?