Gravid cravings
Publicerat den

Ett tips till alla gravida "flick-mammor" som älskar surt
 
Som gravid så får jag ständigt frågan om jag har några galna cravings, typ äter sand eller skickar ut mannen mitt i natten för att köpa chokladglass som jag äter tillsammans med saltgurka. Men har faktiskt inte så många sådana. Det enda jag varit sugen på ända sedan dag 1 är surt och beskt så har b.la druckits många liter grapefrukt juice under graviditeten. Stämmer kanske som det sägs att om man är gravid med en flicka så är man sugen på surt och är man gravid med en pojke så vill man ha salt? Nu har jag iallafall hittat det ultimata för att stilla suget efter surt, MAOAM Sour. Så otroligt surt att det drar ihop sig i hela munnen när man äter dem men fantastiskt gott! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?