Hur går man vidare
Publicerat den

Tur att vi har vår lilla solstråle som lyser upp våra dagar!

Hur går man vidare efter ett sådant besked som vi nyligen fått? Första tiden efter beskedet kändes det nästan som att allt var över, men trots det så rullar dagarna på ändå. Livet fortsätter på något galet sätt. Massor av känslor avlöser dagligen varandra såsom ledsen, arg, rädd, orolig, frågande, frustrerad m.m och alla dessa behöver få sitt utrymme. Tror även att kroppen har en slags skyddsmekanism som gör att man stundvis inte känner något alls, känner mig bara tom på känslor eller så orkar man bara inte känna och tänka hela tiden och under dessa stunder lever vi nästan som om allt vore som vanligt. Vilket det är, men ändå inte.

Vet inte hur mycket jag kommer skriva om det hela här på bloggen framöver, tar det lite som det kommer. Ibland kan jag behöva skriva om oviktiga saker för att fly undan från vardagen och ibland kanske jag behöver skriva av mig lite frustration. Men det finns hela tiden med mig.




Jenny

Fina Elsa!

Kram till er...



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?