Vart tog våren vägen?!
Publicerat den

Lite bilder på skänken i vårat kök. Har målat en ram och fäst snören på den och detta agerar nu anslagstavla där vi hängt alla fina grattiskort vi fick när Elsa föddes. För er som tycker om tygblommor kan jag rekomendera  artflowers, de har ett stort utbud av konstgjorda blommor till bra priser. Därifrån kommer den blå hortensian som ni ser på bilderna ovan. 

 

Hörrni vad hände med vädret, vart tog våren vägen?! Har varit strålande fint väder de senaste två veckorna men nu är vintern tillbaka med kyla och snökaos. Inte alls vad jag räknat med!

Håller mig nog inne idag också för vem blir sugen på en långpromenad när det är grått och trist utanför fönstret. Behöver ladda lite energi och ork till allt som pågår runt omkring mig just nu, känner mig helt dränerad. Tur att jag har min lilla solstråle här bredvid, alltid lika glad och gosig. Ett leende från henne räcker långt :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?