Veckan som gått
Publicerat den

Lilltjejen tidigare idag
 

Dåligt med uppdateringar här under veckan så summerar den i detta inlägg. Första halvan av veckan spenderades mestadels hemma för att kurera den envisa förkylningen jag fått. Eddie och Elsa hittade på en massa skoj hela dagarna medans jag låg nerbäddad i soffan. I torsdags var jag på konferens med jobbet som senare på kvällen övergick i julfest. Hade riktigt trevligt och kom hem vid 02 på natten, vet inte när jag senast var ute så sent. Man och dotter sov hos svärföräldrarna så jag kom hem till ett tomt hem och njöt av att sova en hel natt ostört samt att vakna upp och äta frukost i lugn och ro. Men lagom till dess att saknaden började bli för stor så kom familjen hem igen som tur var :)
Fredagen var lugn. Lunchade med mammakompisen Jennifer och hennes dotter Isabelle, strosade i sumpans affärer och avslutade med en promenad runt sjöarna. När Elsa väl somnat var det självklart fredagsmys, detta missas aldrig här hemma!
 
Just nu är det barnfritt här igen. Elsa är hos sin farmor och farfar och vi gör oss iordning för en kväll på stan med mammagänget inkl pappor. Vi ska äta middag på restaurang Nosh and Chow och sen får vi se vad som händer.
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?