Lite tankar
Publicerat den


De flesta tankar just nu kretsar kring det faktum att det bara är några få veckor kvar på min mammaledighet. Jag har varit lyckligt lottad som haft ett helt underbart år med min älskad dotter. Har njutit av varje sekund som jag fått tillbringa med henne och bara tagit varje dag som den kommer.
Tanken på att detta snart är över får det att värka enormt mycket i hjärtat, inte för att jag inte älskar mitt jobb och vill tillbaka dit utan för att jag aldrig kommer få tillbaka den här tiden med min Elsa. Känner mig inte redo att släppa det här men förhoppningsvis kommer det kännas bra när vår nya vardag kommer igång.

Det har varit ett lärorikt, spännande, roligt, kärleksfullt och mysigt år som vi haft tillsammans du och jag Elsa!




Jenny

Så kände ju jag med Vera också, men sen börjar ju ett helt nytt liv med dagishämtning osv, underbart det med! :) men jag förstår dig, seperationsångest deluxe!



URL:


AFA Försäkring

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

Du kan ha rätt till ersättning från oss under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: http://www.afaforsakring.se/Forsakringar/Forsakring-vid-foraldraledighet-och-graviditet/

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Fredrik
AFA Försäkring



URL: http://www.afaforsakring.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?