Måndag med vännerna
Publicerat den


Ny vecka och ny måndag. Förskolan är stängd idag så jag och Elsa har haft en mysdag tillsammans med Jenny, Maria och deras små finingar Stina och Lilly. Kändes som att jag var tillbaka i mammaledigheten igen, Love it!
Jenny hade ordnat med god brunch och på eftermiddagen gick vi och hämtade hem jennys stortjejer Vera och Stella. 
En perfekt start på veckan och lite påfyllning av energi från mina härliga vänner. Välbehövligt för imorgon startar Eddie igång en fyra månader lång cellgiftsbehandling och efter fyra stora operationer, viktminskning, med pågående infektion i buken och dagisbarn i hemmet så kommer detta troligtvis inte bli någon dans på rosor. 







Suzanne

Hej!
Börjar med att tacka för en jättefin blogg, fantastiskt för Elsa och er att kunna gå tillbaka i denna fina minnesbank. Jag undrar om det finns möjlighet att skriva till dig personligen via e-post?
Med vänlig hälsning Suzanne

Svar: Hej Suzanne!
Jag har mailat dig.
Mvh Celiah
Cissi



URL:


Tove

Hej! Jag vill också tacka för en fin blogg med vackra bilder. Kanske lite konstigt men en främling, som hamnade här då jag undrade om grapefruktjuice är ok att dricka när man är gravid (!), sitter nu och önskar och hoppas krampaktigt att din mans fortsätta behandling går bra och att ni får ett långt och härligt liv tillsammans. All lycka! /Tove



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?