Frukostbuffé och strandpromenad
Publicerat den


Frukostbuffén är nog bland det bästa med att bo på hotell. Glida ner när man vaknat och plocka på sig från det väl tilltagna utbudet. Love it!

Mätt och redo att dra igång söndagen så begav jag mig ut på en pw längs strandpromenaden och med havet som utsikt så gick det av bara farten. 2h och 2 podcasts senare var jag tillbaka på hotellet och eftermiddagen spenderades i en solstol vid poolen.

Försöker Skype:a med familjen på kvällen men nätet här på ön är inte det mest stabila och Elsa tappade snabbt intresset när mamma "hakade upp sig" hela tiden så vi gav upp. Med datorn full av filmer och serier så håller jag mig mer än sysselsatt på kvällarna. Ikväll såg jag filmen "the best of me" som var en fin och snyfftframkallande film. Rekommenderas 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?